carmen30
暱稱: ╭☆σ﹏ CaRmEn +° 。★.....
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
忍受...
精神欠佳...
心情低落...
情緒化...
痛...
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+==~呀儀~==+ 留言板
charlotte 留言板
jenny's blog
lui lui's blog
miss chan'blog
雪梨茶
慧欣~日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 66
今日人氣: 4
累積人氣: 3981
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 6 月 18 日  星期日   晴天



oh!!

嘩~~我星期四就要測驗

都唔知有冇時間溫書.....

係學校忙到唔知點講~~

係屋企又要瞓覺

要安排都好難喎=]

希望我可以分配到時間喇

刊登時間︰2006-06-18 06:22 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天



唉唉

咁我本身夜瞓

不過我都係10點起左身

瞓左六個鐘左右

今日要返學校影畢業相

咁我約左同學一齊返學校

之後開始影..不過要等咁解

我就冇問題

影呀影

影完

咁我就返屋企

無聊咁上網

之後食麵包

之後阿爸出去同同事食飯

得我一個

阿媽番黎都已經9點幾喇

食完麵都10點3喇

唉.....

我今日都好d

2點幾瞓

刊登時間︰2006-06-18 07:41 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天



唉唉唉

今日我起身都係冇之前咁好精神

加上我又頭痛
所以個樣好似病咁

咁我就返學

都冇乜野

之後返輔導

之後落去唱詩

果首叫做"beautiful beautiful"

咁我照唱

之後上番課室

之後就食麵包喇

琪實我隻手臂仲痛緊

之後就放學

咁我太累

就瞓左2個鐘頭之後

食晚餐..

我先至發現我食飯比之前係慢左好多

唔通我胃口唔好

都唔理

10點幾我就打電話俾一個下午校既老師

傾左一陣就唔傾

過左一陣

我既同學就打電話黎

傾到1點幾左右就byebye

咁我就係度聽歌

到3點幾先關檮

咁我就瞓落bed度

但係都係瞓唔到

到4點左右先瞓到....

 

 

刊登時間︰2006-06-18 07:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 15 日  星期四   晴天



冇眼睇

經過之前果幾日既野

我個樣有d欠佳

我一起身冇咁頭痛

但係頸呀手臂呀又痛

咁我既脾性就係捱住架喇

又要扮冇野

又係唔知做咩鬼

咁我就照攞簿

又痛...但係我又唔可以唔攞喎

我一心想幫正班長攞...

我惟有捱住喇

之後食完麵包又痛喇喎

咁又係咁捱住

到第三個小息...

我落去問老師點做

因為我都唔明

上番課室坐低

又痛番

呀.....手又痛喇

之後d同學話俾老師聽

咁就要寫家課冊通知家長

可憐....咁我就係咁過左小息喇

做 maths隻手又痛喇

咁我唔講俾老師知

到老師俾我地小息

我先同老師講

之後又做maths

咁就放學喇

之後都係咁...

冇分別

 

刊登時間︰2006-06-18 07:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 14 日  星期三   晴天



又黎

唉~~今日我一起身又頭痛..

我好明顯就唔理住....

捱住返學校架喇

第二個小息之後

我已經好唔舒服

咁我就同老師講可唔可以休息

食麵包既時候

個肚定係個胃好痛

好難食到野

之後仲痛到唔知點講

同埋我果二個同學都有野

咁老師就叫我地落去醫療室

我痛不得至

仲黎埋頭痛

我好想上去食藥

但係我都唔舒服

點上去呀~~咁休息左一陣

都ok咁喇

但係我想食藥就捱住行上去

行行下....有書記姐姐就叫我去搭升降機

咁我就上去食藥

好左d

咁就落番去

不過都係唔舒服架喇

咁休息左陣就ok

就去上堂喇

不過精神唔多ok....

 

刊登時間︰2006-06-18 07:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]