| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 18 日 星期日 | |
|

oh!! |
|
嘩~~我星期四就要測驗
都唔知有冇時間溫書.....
係學校忙到唔知點講~~
係屋企又要瞓覺
要安排都好難喎=]
希望我可以分配到時間喇
|
|
刊登時間︰2006-06-18 06:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 6 月 17 日 星期六 | |
|

唉唉 |
|
咁我本身夜瞓
不過我都係10點起左身
瞓左六個鐘左右
今日要返學校影畢業相
咁我約左同學一齊返學校
之後開始影..不過要等咁解
我就冇問題
影呀影
影完
咁我就返屋企
無聊咁上網
之後食麵包
之後阿爸出去同同事食飯
得我一個
阿媽番黎都已經9點幾喇
食完麵都10點3喇
唉.....
我今日都好d
2點幾瞓 |
|
刊登時間︰2006-06-18 07:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 6 月 16 日 星期五 | |
|

唉唉唉 |
|
今日我起身都係冇之前咁好精神
加上我又頭痛
所以個樣好似病咁
咁我就返學
都冇乜野
之後返輔導
之後落去唱詩
果首叫做"beautiful beautiful"
咁我照唱
之後上番課室
之後就食麵包喇
琪實我隻手臂仲痛緊
之後就放學
咁我太累
就瞓左2個鐘頭之後
食晚餐..
我先至發現我食飯比之前係慢左好多
唔通我胃口唔好
都唔理
10點幾我就打電話俾一個下午校既老師
傾左一陣就唔傾
過左一陣
我既同學就打電話黎
傾到1點幾左右就byebye
咁我就係度聽歌
到3點幾先關檮
咁我就瞓落bed度
但係都係瞓唔到
到4點左右先瞓到....
唉
|
|
刊登時間︰2006-06-18 07:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 6 月 15 日 星期四 | |
|

冇眼睇 |
|
經過之前果幾日既野
我個樣有d欠佳
我一起身冇咁頭痛
但係頸呀手臂呀又痛
咁我既脾性就係捱住架喇
又要扮冇野
又係唔知做咩鬼
咁我就照攞簿
又痛...但係我又唔可以唔攞喎
我一心想幫正班長攞...
我惟有捱住喇
之後食完麵包又痛喇喎
咁又係咁捱住
到第三個小息...
我落去問老師點做
因為我都唔明
上番課室坐低
又痛番
呀.....手又痛喇
之後d同學話俾老師聽
咁就要寫家課冊通知家長
可憐....咁我就係咁過左小息喇
做 maths隻手又痛喇
咁我唔講俾老師知
到老師俾我地小息
我先同老師講
之後又做maths
咁就放學喇
之後都係咁...
冇分別
|
|
刊登時間︰2006-06-18 07:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 6 月 14 日 星期三 | |
|

又黎 |
|
唉~~今日我一起身又頭痛..
我好明顯就唔理住....
捱住返學校架喇
第二個小息之後
我已經好唔舒服
咁我就同老師講可唔可以休息
食麵包既時候
個肚定係個胃好痛
好難食到野
之後仲痛到唔知點講
同埋我果二個同學都有野
咁老師就叫我地落去醫療室
我痛不得至
仲黎埋頭痛
我好想上去食藥
但係我都唔舒服
點上去呀~~咁休息左一陣
都ok咁喇
但係我想食藥就捱住行上去
行行下....有書記姐姐就叫我去搭升降機
咁我就上去食藥
好左d
咁就落番去
不過都係唔舒服架喇
咁休息左陣就ok
就去上堂喇
不過精神唔多ok....
|
|
刊登時間︰2006-06-18 07:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | »
|