carmen30
暱稱: ╭☆σ﹏ CaRmEn +° 。★.....
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
忍受...
精神欠佳...
心情低落...
情緒化...
痛...
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+==~呀儀~==+ 留言板
charlotte 留言板
jenny's blog
lui lui's blog
miss chan'blog
雪梨茶
慧欣~日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 66
今日人氣: 4
累積人氣: 4035
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天



超眼訓呀~~~

今日我六點鐘起身~~

尋日2點左右先訓...

都係訓左4個幾鐘頭喳...

黑眼圈又大左喇!!

之後7點出去等小巴~~

之後大約7點4左右到左果度~

之後係麥當當等我個fd

之後佢黎左~

咁我地行上去返學喇~~

之後上課室~~
嘩~咁熱既~

都唔知點解呀!!

咁我就唔理喇...

之後放學又要留底..

之後1點先放...

嗚嗚嗚...

之後我同我既同學去麥當當食lunch

之後去左德福行街...

之後大約3點幾左右...

跟住買d野就搭小巴番屋企呀~~

勁眼訓呀~~

好想訓!!

zzzzzzzzz

刊登時間︰2006-09-04 04:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 9 月 3 日  星期日   晴天



勁累呀!! 鬱悶

今日我返教會搵呀媽~~

呀媽話去酒樓食~~

咁就去0左喇..

之後去西環~~

不過好遠呀~~

勁眼訓呀~~

黑眼圈都大左呀~~

嗚嗚嗚........

之後大約8點左右先返到屋企~

好想訓覺呀~~

不過我都未食飯呀~~

嗚嗚嗚!!!!!

好鬼餓呀~~

 

刊登時間︰2006-09-03 08:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 9 月 2 日  星期六   晴天



好眼訓呀~~

今日我7點8醒左~~

之後好累再訓...

大約8點幾起身~~

講真呀~~真係好累架~~

之後我睇電視又訓著左...

之後11點幾醒左喇!!

咁我就開電腦~~

我諗起尋日同人影果d貼紙相~~

勁搞野~~

之後食左碗麵就係咁上網

睇下人地個日記~

其實我而家都有d悶架~~

不過冇暑假咁悶~~

不過我覺得時間真係過得好快~~

轉眼間就中一喇~~

小學既時候真係有好多好多既美好回憶~

真係好難忘記呀~~

人大左真係有d轉變~~

平時唔主動既我~~

因為一個camp而轉變..令我變得更加主動!!

同埋我都識左好多朋友添呀~~

XDDDDDD*****]]]]]

>3<"

 

刊登時間︰2006-09-02 02:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天



返學喇!!

我尋日係電話度同我個同學約聽日8:45係麥當當等

咁我今日見同佢返學...

一返到學校就即刻睇班房係邊~~

之後大約12點放學!!

之後同同學食lunch...

之後又去影貼紙相...

勁搞野囉...

之後見到d小學同學~~

之後就返屋企lu!!哇卡卡卡....

而家諗起都笑死我喇....

刊登時間︰2006-09-01 05:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天



聽日要返學喇!!

今日係暑假既最後一日~~

心情有d緊張.....

我都好快咁完成左我既暑期作業!!

太開心!!

聽日可以返學喇~

留黎屋企實在太悶喇~~

冇野做咁....

所謂我都有d鍾意返學

我聽日9:20分要返到學校!!

我知係遲人地好多~~

不過我自己都唔知點解呀!!

好想快d到聽日呀!!

刊登時間︰2006-08-31 05:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]