| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 8 月 24 日 星期四 | |
|

都係狂做暑期作業.... |
|
今日同尋日都係冇咩分別~~
都係狂做暑期作業~~
因為對我黎講只係得番3日左右
因為我下個星期一要去camp....
咁就冇左兩日.....
所以我就要狂做喇~~
中,數都已經做哂喇~~
咁我就要做埋英文佢~
不過我已經好過嚴潤怡好多~~
因為佢中英數都係做左d......
嗚.....
我而家真係冇咩心情笑喇~~
唉唉唉~~~~
|
|
刊登時間︰2006-08-24 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 8 月 23 日 星期三 | |
|

係咁做暑期作業.... |
|
我今日大約10點幾左右就係咁做暑期作業
係咁做....
冇停過~~不過我陣係做中文同數學
唔係好想做英文
不過我真係要快d做先得~~
我睇左英文果bookreport
要寫好多野~~
勁唔似小學果d咁~
唉~睇黎要曬好多時間做先得~
同埋尼...lee本暑期作業狂查字典
查完要寫番出黎~~
仲有lee本暑期作業有4~6篇既閱讀理解
做死人咩~~
算吧喇....我都諗都會係咁架喇
我而家好似死人一樣咁悶呀~~
|
|
刊登時間︰2006-08-23 07:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 8 月 22 日 星期二 | |
|

冇野做.... |
|
今日都係冇野做~~
不過做左d暑期作業~
@.@
英文真係做死我喇!!
狂查字典
唉~就黎冇心機查喇!!
就快放完暑假喇...
時間真係過得好快呀~~
唔知返到學校會點尼.... |
|
刊登時間︰2006-08-22 06:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 8 月 21 日 星期一 | |
|

今日~~ |
|
今日我要影學生相
穿著件校服有d覺得好樣
不過又有d令咁喇
今日都係咁悶~
好冇聊
唉~~
我真係要喇喇聲做哂d暑期作業佢先得喇!
|
|
刊登時間︰2006-08-21 10:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 8 月 20 日 星期日 | |
|

勁眼瞓..... |
|
今日唔知點解咁眼瞓架~~
好累呀~~但係我要去表妹屋企~
真係有d煩呀!!
我都唔係好想去喳
去佢屋企要俾7個幾~
勁貴
之後搵埋呀媽去食飯
之後去左中心玩
累死我喇!!
之後6,7點左右就去左食晚餐
我都已經想瞓喇!!
我成9點幾先返到屋企~
冇得睇美女廚房~
嗚嗚嗚....... |
|
刊登時間︰2006-08-21 12:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 73 | »
|