| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 8 月 14 日 星期一 | |
|

仲於到左lee日喇... |
|
今日我9點幾起身
睇左陣電視
就食d野~驚唔夠飽
之後約左阿心係7仔等
之後梗係返小學喇~
見到同學係度~
之後去禮堂傾下計
大家有講有笑~
同埋邱生帶埋個仔黎
佢走黎走去
做d動作好搞笑~
之後食野~
又係度笑~唔知點解好鍾意笑喎
之後大約2點左右...我地就走喇
咁我搵唔到阿心就返屋企
我可以放底心情喇~
^^
|
|
刊登時間︰2006-08-14 02:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 8 月 13 日 星期日 | |
|

勁熱呀~ |
|
今日我返教會~
同個好朋友傾計
之後崇拜開始喇~
之後梗係搵埋阿媽去食飯喇
之後話要探我阿婆~
要去大角咀鬼死咁遠~
而家我搭車都要俾成人錢~
所以張八達通好快就冇錢
去到大角咀附近既MTR
之後要行5~6分鐘既路程先到老人院
一路行一路俾太陽曬到死咁
仲於到喇~
之後探完就搭車去觀塘
咁就去食晚飯
之後阿菊打電話黎問我野~
但係我部電話又神神地
所以搞到我好煩~
而家仲有1日就可以見到d同學喇~
好緊張呀~會唔會瞓唔著~
|
|
刊登時間︰2006-08-14 01:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 8 月 12 日 星期六 | |
|

今日同人打badminton |
|
今日我大約十點幾起身
星期六d電視係好無聊架
所以就開電腦上網~
但係msn好小人上
我就好無聊咁上網喇~
到11點幾既時間我就煮麵食
之後約左阿心去打badminton
玩得幾開心喎~
之後我去德福同呀爸買無線電話
之後梗係返屋企喇~
而家仲有2日就係重聚日~
好緊張同埋唔知講咩好~
呀呀呀呀~
|
|
刊登時間︰2006-08-12 03:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 8 月 11 日 星期五 | |
|

暑期作業點呀...點算呀 |
|
今日仲於冇頸痛喇
而家仲有一本英文暑期作業未做~
話咁快就放完暑假架喇~
我真係要俾d心機先得喇
如果我唔快d做~
月底我就冇時間架喇~
唉~~
而家仲有3日先到8月14號
真係好心急呀~
可以見到同學~但係我都要諗下同d同學講咩~ |
|
刊登時間︰2006-08-11 05:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 8 月 10 日 星期四 | |
|

快d到就好喇~ |
|
今日我個頸都係痛~
我心係咁諗幾時先到8月14日呀~~
而家仲有4日就到喇~
好緊張呀~~
我諗緊個個英文作業點做好
真係頭痛!!
呀呀呀呀呀呀!!
就黎要返學架喇~
點算~同埋我已經知道自己係1A班喇
實係好辛苦架喇~~
冇眼睇呀~
同埋mrs tam記唔記8月14日要返架~
|
|
刊登時間︰2006-08-10 01:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 73 | »
|