| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 8 月 19 日 星期六 | |
|

今日好好玩呀!  |
|
今日冇落雨~真係開心.....
咁我係一個地方等阿姨同佢個女
去海灘游水!睇住個天空係藍色既~
之後休息左一陣~之後又游
d水好咸~~同埋勁多人呀~~
之後走喇!!!都玩左幾個鐘架喇...
我就曬黑左d
之後食左個晚餐
飽哂~!~
我而家擔心緊去camp會點呀!!
|
|
刊登時間︰2006-08-19 10:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 8 月 18 日 星期五 | |
|

今日同尋日一樣都係冇咩分別 |
|
今日同尋日一樣冇咩分別
都係咁喇~~雖然放暑假應該係一件好開心既事~
之不過暑假會令人好冇聊,冇野做.....
唉~~
聽日去游水
之不過而家落緊雨~
都唔知聽日去唔去到架~~
仲有呀~~聽表哥講去左精英班之後會死死下咁番黎~~
嘩~~咁我未好慘囉~~嗚~
希望唔會咁喇~~我間中學雖然係Ban3
但係都幾嚴架~~我都係小心d好~~唉~
我而家都唔知本暑期作業做唔做得哂~~
因為好多都係要查字典,Tense等等
都唔知點做好呀!! |
|
刊登時間︰2006-08-19 12:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 8 月 17 日 星期四 | |
|

仲於做左d~~ |
|
今日我做左d英文~~
即係暑期作業
之後食lunch
之後我就上網喇~~
同人傾msn
勁悶同好冇聊囉
唉~~
暑假既每一日都係冇咩分別~
|
|
刊登時間︰2006-08-17 04:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 8 月 16 日 星期三 | |
|

又係咁... |
|
今日同尋日係冇咩分別
但係我有做到英文暑期作業
已經好叻架喇
之後睇電視
睇完就自己煮麵食
跟住食完就上網~
都係一樣咁冇聊~
唉~暑假就快完喇~
我真係要俾d心機快d咁做完d暑期作業喇
>3<" |
|
刊登時間︰2006-08-16 01:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 8 月 15 日 星期二 | |
|

好冇聊呀~ |
|
今日我諗住做暑期作業既~
但係我又要幫人搵野~
所以冇做到
我而家好想知點解暑假係咁悶架~
勁冇聊囉~
睇電視又悶~上網又悶~
唉~點解咁尼~~
真係頭痛~
聽日又會點尼~ |
|
刊登時間︰2006-08-15 04:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 73 | »
|