carmen30
暱稱: ╭☆σ﹏ CaRmEn +° 。★.....
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
忍受...
精神欠佳...
心情低落...
情緒化...
痛...
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+==~呀儀~==+ 留言板
charlotte 留言板
jenny's blog
lui lui's blog
miss chan'blog
雪梨茶
慧欣~日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 66
今日人氣: 2
累積人氣: 4033
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 8 月 30 日  星期三   晴天



做左好多頁英文暑期喇~ 愉快

今日我遲起身~~

大約10點幾起身喇~~

之後就係咁做暑期作業~~

太開心喇~~做得咁快~

仲有d作文就做哂喇~

^^

我d努力冇白費喇!!

之後我就同中學d同學傾計~

笑到我肚痛~

之後就上網~

其實都冇乜野好做架喇~

後日就要返學喇!!

唔知會點尼.....

>0<"

仲有呀~~我表妹9月4號先返學呀~~

我小學都要係9月1號返喇~

好唔公平!!

>.<

 

刊登時間︰2006-08-30 08:01 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 8 月 29 日  星期二   晴天



前個1日.... 感動

前個1日...

我就大約9點20分左右到中學~

之後分組玩games

係我玩games既時候~~

我就唔小心整斷左個指甲~~

咁就流血喇~~

痛到我呀~

之後大約12點左右就食野喇~

就係食麥當勞...

咁我想食個個包既時候..

俾人攞左~~

咁我惟有食另外果d~~

之後就黑仔喇~~

突然個頭好痛~~

之後個肚又有d痛~

咁我食左d止痛藥~

好左d

不過上左車之後又係咁痛~

所以頭痛係好辛苦架~~

咁我同d姐姐講~~

咁就幫我茶d藥油...

好左好多~

不過d活動私有d都玩唔到~~

因為個頭真係好痛~~

個頭好似好想爆咁..

痛苦!!

仲之差唔多任何時間都頭痛..

之後如果唔答老師...做錯野~活動時傾計..

就要做體能(即係好似sit up咁)

之後到左夜晚...

咁就有野食~~

果陣係已經食完晚飯好耐喇~

就係杯麵喇~~

之後斟熱水~

緊係有野發生喇~~

就係燙傷左喇..

紅哂呀~~

嗚~~

真係黑喇~

=============================================

咁係今日我大約7點起身~~

之後隻右手好痛~~

咁我唔理喇.....

之後換衫去食早餐~~

之後就整個船既野出黎~

我地用埋食lunch食飯時間整埋佢~

之後我地12:45分左右先有得食飯~~

我已經係冇哂心機食~

咁我就湯加飯~

加d餸食~~

之後我就好快咁拾好d野~~

咁就落去~~

之後就玩埋最後一個game

大家就一個一個咁玩~

之後呀sir話我地破左記錄呀~

太happy喇~~

之後就上船去西貢搭旅遊巴~

好累喇~

我仲識左好多人呀~

之後到左學校.....

咁就上去坐底聽老師講完~

就分組傾下d野~~

分享下~

咁就走得喇~

之後同d同學去麥當勞度坐下,食野~

之後有一個走左~剩番我地三個~

咁就去影貼紙相~

笑到我肚痛~

之後大家就返屋企喇~

番到黎屋企~

我係好眼訓架~~

之後就訓左覺一陣~

食完再訓~

係好累呀~~

lee個camp唔係玩架~

係要我地合作,專重他人,要主動

咁就係lee個camp學識左~~

刊登時間︰2006-08-30 02:01 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 8 月 27 日  星期日   晴天



普通既一日...

今日我9點定10點幾起身...

之後返教會~~

我都已經有1個星期冇返過喇~~

之後完左個崇拜...

就搵埋呀媽佢地食lunch...

跟住我同呀媽去左淘大~

因為早左去到~

所以就可以行下

之後呀爸黎左~

咁我地就去吉野家度食.....

之後行一陣~

就去德福既惠康買d野..

之後大約10點幾返到屋企~~

之後我就沖涼先~~

跟住就開始拾野喇~~

搞到1點幾先訓....

嗚!!

刊登時間︰2006-08-30 01:28 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 8 月 26 日  星期六   晴天



好累喇!!

今日我10點幾起身~~

問表哥d功課~~

之後大約1點幾左右..

咁我就煮麵食....

跟住我呀姨sd個massage俾我~

叫我2點係奧運美食廣場度等~~

咁我緊係要喇喇聲食完碗麵佢~

仲要換埋衫~~

咁我就出左去等小巴~

我坐小巴個陣~~

我呀姨sd又個massage俾我..

話2點半係果度等~~又叫我搵位坐~

但係all既位都冇位~~咁我惟有企係度喇~~

累死我~~又話2點半係果度等..玩我咩~

咁我照等~~

仲話要3點先到~

我真係忍無可忍喇..

我好鬼嬲...

其實佢sd個massage俾我既時候

已經過左3點喇~我等左成1個鐘頭15分鐘呀~~

所以我就罰佢請我飲野~~

之後去探呀婆

買左個麵包俾佢食~~

之後就由奧運個度行去旺角....

都係好近既~~

之後坐底一陣~

咁我有事走先~~

因為我約左呀媽呀ma

之後食飯先~~

跟住就去買個bag...

選黎選去又唔知選邊個好...

之後選到喇~~都幾令架~~

我諗住返學用架~~

呀嘉欣同我一間中學..所以我先知可以bring

不過今日搞到我兩隻腳好累~~

差d d就行唔到~

嚇得我呀!!

所以今日先咁遲打日記...

刊登時間︰2006-08-27 01:46 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 8 月 25 日  星期五   雨天



都係咁喇~~

今日都係咁喇~~

冇咩分別~~

但係我日日都擔心我會唔會做唔哂d暑期作業

好鬼驚呀~~

我而家都係得番2日左右

嗚!!!!!

都唔知去camp會點呀!!

真係緊張~~

刊登時間︰2006-08-25 07:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]