| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 8 月 30 日 星期三 | |
|

做左好多頁英文暑期喇~  |
|
今日我遲起身~~
大約10點幾起身喇~~
之後就係咁做暑期作業~~
太開心喇~~做得咁快~
仲有d作文就做哂喇~
^^
我d努力冇白費喇!!
之後我就同中學d同學傾計~
笑到我肚痛~
之後就上網~
其實都冇乜野好做架喇~
後日就要返學喇!!
唔知會點尼.....
>0<"
仲有呀~~我表妹9月4號先返學呀~~
我小學都要係9月1號返喇~
好唔公平!!
>.<
|
|
刊登時間︰2006-08-30 08:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 8 月 29 日 星期二 | |
|

前個1日....  |
|
前個1日...
我就大約9點20分左右到中學~
之後分組玩games
係我玩games既時候~~
我就唔小心整斷左個指甲~~
咁就流血喇~~
痛到我呀~
之後大約12點左右就食野喇~
就係食麥當勞...
咁我想食個個包既時候..
俾人攞左~~
咁我惟有食另外果d~~
之後就黑仔喇~~
突然個頭好痛~~
之後個肚又有d痛~
咁我食左d止痛藥~
好左d
不過上左車之後又係咁痛~
所以頭痛係好辛苦架~~
咁我同d姐姐講~~
咁就幫我茶d藥油...
好左好多~
不過d活動私有d都玩唔到~~
因為個頭真係好痛~~
個頭好似好想爆咁..
痛苦!!
仲之差唔多任何時間都頭痛..
之後如果唔答老師...做錯野~活動時傾計..
就要做體能(即係好似sit up咁)
之後到左夜晚...
咁就有野食~~
果陣係已經食完晚飯好耐喇~
就係杯麵喇~~
之後斟熱水~
緊係有野發生喇~~
就係燙傷左喇..
紅哂呀~~
嗚~~
真係黑喇~
=============================================
咁係今日我大約7點起身~~
之後隻右手好痛~~
咁我唔理喇.....
之後換衫去食早餐~~
之後就整個船既野出黎~
我地用埋食lunch食飯時間整埋佢~
之後我地12:45分左右先有得食飯~~
我已經係冇哂心機食~
咁我就湯加飯~
加d餸食~~
之後我就好快咁拾好d野~~
咁就落去~~
之後就玩埋最後一個game
大家就一個一個咁玩~
之後呀sir話我地破左記錄呀~
太happy喇~~
之後就上船去西貢搭旅遊巴~
好累喇~
我仲識左好多人呀~
之後到左學校.....
咁就上去坐底聽老師講完~
就分組傾下d野~~
分享下~
咁就走得喇~
之後同d同學去麥當勞度坐下,食野~
之後有一個走左~剩番我地三個~
咁就去影貼紙相~
笑到我肚痛~
之後大家就返屋企喇~
番到黎屋企~
我係好眼訓架~~
之後就訓左覺一陣~
食完再訓~
係好累呀~~
lee個camp唔係玩架~
係要我地合作,專重他人,要主動
咁就係lee個camp學識左~~ |
|
刊登時間︰2006-08-30 02:01 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 8 月 27 日 星期日 | |
|

普通既一日... |
|
今日我9點定10點幾起身...
之後返教會~~
我都已經有1個星期冇返過喇~~
之後完左個崇拜...
就搵埋呀媽佢地食lunch...
跟住我同呀媽去左淘大~
因為早左去到~
所以就可以行下街
之後呀爸黎左~
咁我地就去吉野家度食.....
之後行一陣~
就去德福既惠康買d野..
之後大約10點幾返到屋企~~
之後我就沖涼先~~
跟住就開始拾野喇~~
搞到1點幾先訓....
嗚!! |
|
刊登時間︰2006-08-30 01:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 8 月 26 日 星期六 | |
|

好累喇!! |
|
今日我10點幾起身~~
問表哥d功課~~
之後大約1點幾左右..
咁我就煮麵食....
跟住我呀姨sd個massage俾我~
叫我2點係奧運美食廣場度等~~
咁我緊係要喇喇聲食完碗麵佢~
仲要換埋衫~~
咁我就出左去等小巴~
我坐小巴個陣~~
我呀姨sd又個massage俾我..
話2點半係果度等~~又叫我搵位坐~
但係all既位都冇位~~咁我惟有企係度喇~~
累死我~~又話2點半係果度等..玩我咩~
咁我照等~~
仲話要3點先到~
我真係忍無可忍喇..
我好鬼嬲...
其實佢sd個massage俾我既時候
已經過左3點喇~我等左成1個鐘頭15分鐘呀~~
所以我就罰佢請我飲野~~
之後去探呀婆
買左個麵包俾佢食~~
之後就由奧運個度行去旺角....
都係好近既~~
之後坐底一陣~
咁我有事走先~~
因為我約左呀媽呀ma
之後食飯先~~
跟住就去買個bag...
選黎選去又唔知選邊個好...
之後選到喇~~都幾令架~~
我諗住返學用架~~
呀嘉欣同我一間中學..所以我先知可以bring
不過今日搞到我兩隻腳好累~~
差d d就行唔到~
嚇得我呀!!
所以今日先咁遲打日記... |
|
刊登時間︰2006-08-27 01:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 8 月 25 日 星期五 | |
|

都係咁喇~~ |
|
今日都係咁喇~~
冇咩分別~~
但係我日日都擔心我會唔會做唔哂d暑期作業
好鬼驚呀~~
我而家都係得番2日左右
嗚!!!!!
都唔知去camp會點呀!!
真係緊張~~

|
|
刊登時間︰2006-08-25 07:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 73 | »
|