悶死左-.-今日衰b番番去嚕∼∼
唔知佢仲會唔會番呢∼∼
不過今日巧悶-.-又矛做功課..矛電視睇喎∼∼
暑假好快完嚕 功課好似一日多過一日
抄嚕 唔諗住做--v
9月1番番去小學 不過唔俾番prefect個個野佢- -v
討厭!
ps_好記住你呀 呀bo>3