一早唔訓..練下琴先..都冇咩野好做><
之後同某人一齊去..係咁聽佢講p.5某某賤人的事..
笑死我..不過聽聽下佢又真係幾賤的
之後miss同我講...話8月21佢搞演奏會既事
問我做唔做工作人員...算啦..做咪做囉..
幫下唔會死的..佢仲問我有冇fd可以幫手..
不知我多少以懶出名的fd
會有多少個會幫手呢?
日記上唔到的..又好想打..
只好搵左呢d日記俾我打下..
等我唔洗忘記左...幾好呀..
番到去..見到老豆傻左咁玩大富翁..
好鬼想del左佢..唔俾佢玩...
等我可以用電腦...奸計。
|