今日番到去..悶悶的..
去到班房,呀!睇到d人有個d野..
自己冇呀- -算數。
之後結業禮...好鬼悶呀!>3<
同洪卓量傾計..笑死我啦...佢講D野好笑
之後見到個BB係咁係到嘈...﹏無奈﹏
謝師茶會個陣..聽到MELODY佢地講個d野..
o咀了...冇咩好講啦..笑死...
睇到我地班d表演..好鬼低能。
都唔知佢地做緊咩野..諗住6a會好好睇啦..
點知仲悶呀..!好凍呢..呀sa都係咁..好多人都係
之後呀sa同esther就搵老師簽名..
我冇..咪只好同栗子bo一齊玩囉..
玩到傻鬼左..哈哈哈!係咁走..冇人理
同副校講...副校仲衰d...
叫mable一直蝦我..o咀
玩到傻的..同人影相相..嘻嘻..
之後一直同栗bobo玩..哈哈哈!
真係好開心呀!!yeah!
係學校既時間唔多..真係要玩夠先。
ps_ esther同呀邱都唔可以去開平
慘慘..唔想某d人去到
|