唉..日記都係未上到..都唔知幾時先得。
今日一早就俾呀媽叫左去註冊..好想訓zzz
之後去到..哇..好想快d係個到讀...
之後係個到同呀媽嘈..好火..好討厭!
番到屋企..呀哥仲未醒..無奈。
玩一陣電腦..就食野...食完野都係好早..
訓下囉..訓得一陣..又要起身番學校...
今日係番去玩..所信冇人理我地囉..
番到去..見到d p.4,5答問緊..好悶呀!!><
之後..我就係到搵老師簽名同影相相..哈哈!
d老師既表情好好笑呀!!好開心..
之後同呀bo個呀哥豬頭一齊玩..
玩左一陣..好悶..上去自己既班房影相..
唔知邊個話係到扮野..哈哈哈..個個好似傻左咁..
低能架>﹏<但係好好笑囉..個個傻的...
之後去左男廁到影相同玩..哈哈哈..咁大個女第一次去..
好好玩呢..之後落番去影相相...
去到floor2,我地睇個d童話語..
睇左陣..某人係到話我地囉..我地又唔係唔可以放番好..
自己又係到話..副校都冇話我地啦..仲笑笑口咁..
咁話咩話呀!?自己係呢到係邊個先..工友一個..
全哥佢地我都對佢不知幾好..係佢討厭姐..
4點幾到就番左去啦..好想訓呀!!
|