8;00醒左..好怕有咩錯
之後睇到自己去到邊...
卡卡..開心死呀!!去左開平..﹏my dream﹏
之後叫到delissa去左新亞..o咀
見到d人喊..小小無奈的..
esther去左5旬節..唔錯啦..
鋒仔去左qe..勁啦佢!!仲要之後笑我
開平好易去姐..洗唔洗咁開心呀!?
車..佢去到qe咪勁囉..唔洗咁既..
何浩軍去左體藝..good
佢既dream..+油啦...
見唔到邱家晞..死左嗎?
之後d人係到喊..o咀的..
我地到都幾開心呀!!冇咩人唔好..
諗住係屋企唔出街..點知....
出到去..打俾呀邱..佢去搵緊學校..
佢本來係去左band3的好學校..
而家呢..呵呵..唔知啦..
呀sa同栗子bo去左搵學校..+油呀!!
at night..同左呀邱同呀sa傾電話..
聽到d野笑死我..唔講得的..會俾人打
呀邱..你一定要去到開平呀!!
咁我咁就唔洗行上去..good!!
ps_唔想某d人去開平..d人樣衰又賤..
|