今日好早醒左 好難得唔眼訓 xd
之後去等rainy 點知俾我見到巧巧@@
之後同佢傾左陣計 就見到rainy啦 我唔等巧巧一齊 我地自己上去先∼∼
今日早會同班主任都講英文 好在我識聽 呵呵
之後番左小學 著住中學校服 好熱好熱-3
不過令過小學個條 好開心.﹏.
之後係到同d人傾計 好開心
見到佢 唉 不過順眼既 不過真係唔想見到
話哂都係我飛佢架ma-3 佢見到我仲要即走囉 搞到我好衰咁
之後同左呀邱同呀sa去左高山 叫岩佢地2個bf出黎
呀邱個個就ok啦 呀sa個個型到冇野講>3
不過我知我要既係邊個 佢都知既 可?
不過我知佢唔會 唔得既話 我都係想好似而家咁 好開心
我9月5生日呀!!禮物禮物>3
小學同學注意 我星期日去踩冰 邊個想去 打23897113搵我>3 or msn@我
ps_你知我想講咩。
|