火豬 你叫我打日記 真係諗唔到有咩好打-3
你,我真係搵唔到衰野∼∼你知點解架啦∼∼
搵我係搵到既∼∼唔講炸ma∼∼∼呵呵 我對你幾巧呀∼∼∼
講番呢幾日 好似有好多人都唔夾 唔知點解
開始討厭一個人 唉 鬼叫佢賤咩 抵死
今日去左學琴 又要行樓梯-口-有變態佬點算呀-3
一邊學 一邊流汗 好熱-3 雖然開緊好大冷氣 xd
番到去 睇哂女王的教室 好正呀-v 不過都喊左∼∼
好慘呀>3 呀邱果然講得冇錯 真矢好慘呀 真係估到估唔到
和美同由介 卡卡 好搞野囉∼∼ 估唔到個個都係到一齊
田中同浩一 好怪雞-3
ps_好悶呀-3抄功課中
|