今日去左smp到影學生相-3
本來唔想去咁遠 不過去個到買m記 咪影岩囉∼∼
買左$80m記 好肥∼∼好飽∼∼ --+
番到屋企 好悶哇-口 雖然我的同學‘功課’佢仲未肯走
但係我又唔想同佢做朋友-3 嗚哇哇∼∼
只好係星期一做哂佢>口 聽日仲要去學琴 唉唉 而家好懶 唔係好想去
好想快d快d番學 唔係係屋企悶死都冇人知∼∼∼
悶-經常都只有這個朋友陪伴我。
唔知係你問題定我問題 你係關心定係...
唔諗咁多 只知係冇機會
ps_你會知我要既係邊個。