今日番去學校 慢慢行上去∼∼∼
到個陣就見到暐暐佢地 佢地8:00就到左∼∼回想
8:00我仲係ok個到-.-慢慢地行∼∼
番到去 呀-口又見到個d男仔
一開始要做小test 對我唔係好難∼∼
我錯左32岩左44- -v係咪好叻女呢∼∼∼
之後問下willson∼∼佢38錯38岩 -.-真係∼∼∼
之後今日一路上堂係到同4個豬頭係到嘈∼∼∼
佢地好鬼囉嗦∼∼∼好似我呀媽架姐-.-
搞到我要拎cuter-.-shit 煩爆∼∼∼
小息個陣仲要話我地係痴雞-口 俾我個新fd報串∼∼抵死
暐暐話番佢地係豬頭∼∼好野- -v
之後我地要分組讀野∼∼同左李欣同jessie一組∼∼
(jessie係禾既新fd)我地邊讀邊玩∼∼
之後ms.walker叫人出去讀番出黎∼∼
叫中死willson 讀到雞吱咁細 邊個聽到呀- -v
俾我俾左個bad佢- -v之後再叫∼
shit 咁都叫中我地個組既∼∼唔可以衰俾佢睇-3
之後得燈講大左少少∼∼好過佢就得啦∼∼∼
番到去俾佢地笑-.-唉唉∼∼∼
之後呀ben仲未出去∼∼(又係新串fd)我咪同佢講囉
俾個3個豬頭話我中2佢-口先咁得燈叫佢出去=我想佢出去
-口-俾人搞到面到紅哂 x佢個zy-口
之後而家佢地同我地玩到痴哂線∼∼∼不過都唔係會蝦我- -v
1D 雖然係特別班 但係都係一個唔錯既班 GD∼
jessie 佢幾得意 英文巧 仲巧巧人
ben 死人頭 係咁串我 不過我一睇住佢就唔會講 係咁講我壞話-口 不過好玩
ps_感覺上 你避緊我 希望我估錯
|