今日10點醒左 食左d野就去左呀邱到
同佢去買左禮物俾我 係個黑白豬銀包 我中2呀>3
之後搵人拎禮物 係pooh 好得意呀>3
不過我知大事不妙--+ 呀邱 oh no
佢果然係睇到 唉 俾佢睇下 不過佢話要俾我 懶理佢
之後佢爹車我地去tkw 等人 呀鐸同recca 嬲死你地囉
放我飛機 之後4隻鴨仔去搭車 好易搵姐
一開始真係唔掂 一定要貼邊邊 之後慢慢可以‘行’
呀邱仲勁 可以好快 周圍走 頂佢唔順-.-
之後mable都得 我同sa唔得炸
之後呀sa捉住呀bo係到慢慢 呀邱係到好快咁捉住我
我跟到既 不過隻腳傷左 好辛苦
之後我同呀邱一齊 仲快過呀邱咁濟-.-
呀邱俾人整到仆地 好在我冇野 不過個條友都好衰 咩都唔講就走左
之後夠鍾上去食野 好肚餓-.-
之後呀bo去買野個陣 我同呀邱傾計
點知唔小心有人坐左 我同佢講左2,3次
佢係到啤住我 呀邱講都係 佢死都唔肯走囉 發神經架
我地邊食野 邊啤番佢囉 哼哼
激死我啦-口- 之後佢地本來話要再踩 是但啦
點知.... xdd 去行下囉
之後去食cake 呀sa係到‘慢慢食’ 激鬼死-.-
之後俾左170幾 ok貴 不過好好味>3
食完去番呀邱到 拎番d野就走左嚕
聽日仲要番學 早d訓早d訓∼ ∼
ps_我所說的話 你信嗎。
我喜歡你 你信嗎。
|