今朝一早冇野做 好眼訓
呢幾日係到同人串 好辛苦∼∼
不過佢係抵死呀 仲要懶串
之後佢叫佢表姐黎串我囉 點鬼知佢表姐都係幫我 哈哈
之後佢係到發脾4囉 仲要係我日記係咁話我 仲要叫人黎話
發神經!!
之後發生左d野 連我都唔信 我發覺好似冇咩人值得我去信
好快要番學 功課仲未搞掂 help!!
ps_我愛死你呀>3