今日唔知做咩鬼好眼訓 爹娘一齊叫左10幾次
我都未醒 之後佢地都唔鬼理我-.-
訓到12點幾 是但食下野 換3出去學琴
等左君好耐 打左佢10幾次電話都唔聽 激死
等佢等到就發火 好熱好熱 汗-.-
之後番到去4點幾 好眼訓 又訓唔著 之後睇下d書 頭暈∼ ∼ ∼
搵唔到數個ans 好火 唔知做咩野 呢幾日都係咁
之後用下電腦 同人傾下聽日去踩冰d野>3 好想快d到呀
生日果然係好開心 今年可能係最未一年同d小學fd過 次次生日都唔可以係假期 shit
ps_唔明 真係好唔明點解你地要咁做囉 討厭。
愛死你呀>3
|