悶到嘔
唔係有野做..我都唔打日記啦@@
今日..衰b去左我屋企玩..同我表弟玩
我真係好想媽叉我表弟,扮哂串咁
明明唔岩既野又話岩..自己錯又話我曾,點知最後咪又係話我講個個
我同佢講話呢個先岩 佢又話‘我岩岩咪講呢個囉’
我真係好想頂佢呀!而家屋企用得電腦最多既第2又係佢
好討厭囉....仲要話自己用得少 妖!!