好早就俾呀媽叫醒左...
4個細佬一間..都咪話唔咩..
之後去左學琴..本來咁大雨我都唔係好想去
但係百幾一堂..又唔得架-3-
8月21要去miss個演奏會..唔係好想去呀@@
點知答應左佢..冇計啦...
暑假冇咩野好打.因為都好悶@@
ps_屋企 3男4女 5個細佬 2個大人
4個細佬一間房 2個大人一間房 1個大細佬一個沙發
2個細佬一個床 1個細佬上格床 1個細佬訓地下