嘩!今日早勁早返到學校!..咁咪諗住係更衣室到等YANNESS佢地返黎囉***點鬼知坐左都未夠一分鐘咋...我以為有D垃圾飛左入黎啦!點知原來係一隻小強呀!嗚............(好大隻嫁....好鬼死恐怖嫁!)咁今日上堂仲慘....俾人「立」左隻MONCHHICHI....仲「立」左玩添!(佢好慘呀)
上地理堂個陣仲搞笑....因為黃婷欣係到話呀SIR講野極之大聲,咁呀SIR就即刻變聲,雖然細聲就唔係好多,但係呀SIR講到好似朗誦咁!(如果你在場既話...你一定會覺得好搞笑姐!)跟住到左放學之後,又要女童軍喎!不過,今日去女童軍既感覺唔知點解係特別唔同既?!!可能今日一路落雨,一路係到步操啦!@.@跟住...女童軍話可以放小息,咁咪上去課室到炭冷氣囉!(唔夠5分鐘)然後落左去小食部!我仲見到一個我好想見到既人添>>>>>真係好開心呀!
跟住.....放左女童軍之後,我就去洗手間到打電話,問劉溫佢而家係邊,跟住佢話佢係APM,跟住我咪話我走得啦&叫佢而家返過黎藍田囉!佢返到黎之後,就即刻去我地平時去開個間到食野啦!因為我地兩個都勁肚餓呀!!♂食完野之後,就去左行街街,跟住....就去左大眾到買禮物!買完禮物之係.就送左劉溫返屋企LU!!^U^
SORRY呀YUKI!其實我今日經過你間學校嫁,仲見到你地學校D人開始放緊添!但係因為我要趕住去女童軍,所以先冇等到你咋!@@
好啦!今日講位咁多先啦!88
|