:◆≠. . .短暫的愛/\/\會否有幸褔??‥〞
*|| ▪。◊●|現在我只知道我最愛的人......就是你`'°∴∵☆〣

︵**也許有一天你能接受我˘♥lov...
carmenli
暱稱: +.`蠢.妹ˋ\*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-26
2006-12-22
2006-12-12
2006-12-05
糖糖+))*
文章分類
全部 (110)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 233
今日人氣: 48
累積人氣: 3485
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 22 日  星期一   雨天


♂好辛苦呀∼@@ 熱情 分類: 未分類

今日上英文堂個陣...........唉!就係因為唔識答個一條問題咋,就搞到俾MISS SE-TO罰留堂呀!其實,MISS SE-TO原本都唔記得叫我留低嫁!!!係有一個衰人>>>>>>>>>>無啦啦就走去出聲姐!不過留低未必係一件唔好既事,因為如果MISS SE-TO留我留到成7點幾既話,我就可以唔洗補習呀嘛^U^所以都唔知應該怪佢好呀,定係多謝佢好呢??!!跟住......到左放學個陣+++++++++我落左去搵MISS SE-TO&同佢講話我半個鍾之後}}}}}}}我一定要走,因為我要去接我表弟放學!!!點知半個鍾都唔洗♂MISS SE-TO就放左我走啦!哈哈!跟住......我等嘛劉溫先放學,劉溫佢話佢要趕住返屋企,所以要坐車!咁企左係到等車個陣,岩岩YUKI就打黎啦!跟住......YUKI就問我係邊到,我話我同劉溫係到等緊巴士!咁我咪問佢係邊到囉.........佢話係大眾個邊!咁我咪話我同劉溫係佢學校門口到等緊巴士囉!跟住.........YUKI就即刻落黎搵我地啦!我好開心呀!因為我覺得呢幾排都好似日日都見到YUKI咁呀!跟住....上左巴士之後,坐左幾個站就到左劉溫屋企留下,咁我地咪落車囉!落左車之後,我同YUKI就去左SEVEN-ELEVEN都買野食!食完就接我表弟囉!都唔知點解接完我表弟之後先黎落雨?!!搞到成身都濕晒.........返到屋企之後就極度之頭痛LU!!~~~~