今日上英文堂個陣...........唉!就係因為唔識答個一條問題咋,就搞到俾MISS SE-TO罰留堂呀!其實,MISS SE-TO原本都唔記得叫我留低嫁!!!係有一個衰人>>>>>>>>>>無啦啦就走去出聲姐!不過留低未必係一件唔好既事,因為如果MISS SE-TO留我留到成7點幾既話,我就可以唔洗補習呀嘛^U^所以都唔知應該怪佢好呀,定係多謝佢好呢??!!跟住......到左放學個陣+++++++++我落左去搵MISS SE-TO&同佢講話我半個鍾之後}}}}}}}我一定要走,因為我要去接我表弟放學!!!點知半個鍾都唔洗♂MISS SE-TO就放左我走啦!哈哈!跟住......我等嘛劉溫先放學,劉溫佢話佢要趕住返屋企,所以要坐車!咁企左係到等車個陣,岩岩YUKI就打黎啦!跟住......YUKI就問我係邊到,我話我同劉溫係到等緊巴士!咁我咪問佢係邊到囉.........佢話係大眾個邊!咁我咪話我同劉溫係佢學校門口到等緊巴士囉!跟住.........YUKI就即刻落黎搵我地啦!我好開心呀!因為我覺得呢幾排都好似日日都見到YUKI咁呀!跟住....上左巴士之後,坐左幾個站就到左劉溫屋企留下,咁我地咪落車囉!落左車之後,我同YUKI就去左SEVEN-ELEVEN都買野食!食完就接我表弟囉!都唔知點解接完我表弟之後先黎落雨?!!搞到成身都濕晒.........返到屋企之後就極度之頭痛LU!!~~~~
|