|
琴日係畢業典禮,
我仲諗住會好多人喊拉,
點知係冇LOR...
不過MISS KONG就好似眼紅紅甘
所以話"人不可以貌相"
我地唱完歌O個陣,
亞梁小姐((唔係我")話佢好想喊WOR
但最後又冇...
我覺得係後面行去唱歌好搞笑牙
好似好神秘甘
我拎證書O個時,,
隻手好多汗牙
個校監真係不幸牙
哈哈
張證書根本唔係真GE
仲用左我成晚GE時間,,真係唔係好抵
最慘係睇唔到8:30
緣來自有機大結局...
><
算拉,,今次都係一個唔錯GE經驗牙
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|