轉角*遇到愛,,呢一套劇`好touching!我知道有小豬做男主角,仲估會笑到死"但係岩岩相反牙!我見到小豬因為大S,因為一段令佢難以忘懷的感情而感觸流下一滴滴的淚水,我也身同感受,忍不住落下心痛的淚珠~我睇過好多好多ge愛情劇,就算係依家好hit ge溏心都唔會令到我落淚,真摰的淚...我睇住秦朗(小豬---蚵阿煎王子)由心發出的淚,,我竟然,,哭起來~這一套劇羅志祥真係好成功,佢絕對可以牽動到所有人的情緒!當然呢一套劇ge成功金光閃閃大小姐(心蕾--大S)也功不可沒啦~
我一開始已經知道套劇係一個皆大歡喜ge結局]]不折不扣的HaPpY eNdInG"~但係見到小豬哭,我都係忍唔到淚水...如果cOcOnUT想睇我哭,,好EASY,,比多一次我睇小豬咁深情GE劇就得,,再唔係就扮一次小豬啦!!XP
ps,,我真係一D都唔堅強,,好容易哭,並唔係你睇到o個一個梁嘉璐+
|