今日,,我知道左BBER唔會同我地一組啦,,好開心牙,完全預計內ge事!!但係同時我也發現佢真係好賤牙,,佢想同yy一組,就夾硬寫左佢個名落張組員名單度lor~但係yy由頭到尾都冇話去佢o個一組lor,,真係好無奈>.<因為aunt話一交左名單就點都唔可以改啦!!我依家好唔開心牙,,好驚唔可以同yy一組,,我好驚aunt唔理呢件事,,而草草了事!!點好牙?!冇得係謝師宴同yy一組,我估我會傻左lo~!!!我依家真係好憎BBER牙,,佢點解變到咁ga??但係我地就當唔知呢件事,,名單照交,,實行[理得佢死]啦!!
|