暱稱: MiSs SwEeTy]]"+性別: 女國家: 香港
金章,,完了=放下心頭大石
打今日呢一篇日記,,心情好輕鬆...真係好~XD 原因係因為我已經考完最唔想面對ge金章演示,,雖然表現唔係太好,但係總算過去左啦!我真係想攞到金章!!不過就算無,,我都當攞左一次好寶貴的經驗.我覺得考唔到都nothing lose!!
不過去等評審o個時真係好緊張,,再加上我仲係第一個考,,個腦一聽到個人叫我個名,,簡直完全空白曬...考完就可以飲apple juice^^!!
依家就好累,,因為今朝6:30起左身啦~4:00又要去游水,,真係唔想去牙!
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | »