睇睇下,,我發現仲有好少日子可以係小學~一諗到呢d野就好唔想畢業o個日甘快到~我估我有機會會cry,,但我唔想...如果有coconut陪就ok ge((奸笑ing)+我唔要由依家係小學最高級變做中學最低級牙~我唔要比人當小朋友甘睇><!不過諗深一層,其實上中學一定係我人生成長ge一部份,就算幾唔想都要面對~好擔心又要面對,好開心又要面對,咁倒不如好開心甘面對~同埋升中學都唔等於唔會再見到d fd,只係見得比較少,但係如果有心keep住友誼,一d都唔難~依家又有msn,sms,手提,e-mail...總之就好多方法啦!!!!
|