今日mummy同我溫書牙,,雖然要做好多題目,但係都好開心ge...因為我一路講野,,一路做ar ma~今日依然好憎百合花,我個口就冇咒佢啦,,但真係覺得[[知人口面,不知心]"佢其實真係一個好得人驚ge人,佢講一套,心又有另一套~佢仲成日係度單單打打tim!!我真係當少左一個親戚啦!!我由依家開始唔會再有呢一個甘衰ge親戚ga啦!!!~!!!!
我一聽到依家個blog的音樂((愛轉角--"}就會諗起就快畢業~真係100%唔捨得牙!!我唔要同同學分開牙><我一定會記住你地ga!!!!!!!<<好想哭~
|