好累呀~~~~~~~~好累呀~~~~~~~~~~
點樣先可以多D力量~~~~~~~~
聽到一個很驚訝既消息~內心很苦悶~
最不想發生的事,可能發生了~同時又很自責自己,是不是我做得不夠~!!
不想身邊任何人受到傷害~
你們要學會保護自己!!!不要因一時衝動、憤怒,一時既情緒,做出會傷害自己、朋友、家人的事!!
新年假...話咁快就過左LA~
又要開始新一年既工作,=='''
新既一年我希望工作事事順利~!!!我既學業又進步~~!!!!呵呵~~~
仲有我識既你地學業進步~~!!心想事成~~~!!!
很多很多事,都很想放棄,好累A~
但係當真係要放棄的時候又很不甘心,因為放棄唔單係而家,仲有係之前既努力
所以~我會堅持架~!!!
時間過得真係快~聽日就10月手1日啦~~~
2010年就黎到年尾LU~~
時間係吾會等人~~過左就冇得返轉頭A~