.......累了......
停一停....諗一諗...
自己而家做既野..係咪浪費緊自己既時間呢~??
唔好只係口講''唔知'',其實自己係知架~
其實都未知真相....唔使咁快走佬啦~~~~
你咁多日冇番屋企...我好擔心你架~~我唔係要幫你老母...
我關心既你...你呢個細路女...阿晴~ >, ,<
你在哪兒呢~~~~