>0<'' 仲於完左畢業camp lu~* ....
我地一共有10個女仔住12人房^^..

個廳巧靚唷...係 落地式玻璃 唷..~*可以見到一個有山既無敵大海景...
好舒服唷...正爆...^0^
可惜../_\ 我無帶相機呀~!!! 嗚..嗚...
遲d..^^ 問人拎到相時..post 俾大家看^^
o係camp中.. 我地玩繩網陣同羅馬炮彈..好正唷~*
繩網陣 : 本來想上最高既一層..我諗...有7層樓高...我本來想玩o黎層-﹏-
>0<'' 可惜上到去... 原來好高好恐怖的 -____-'' 終於明白..跳樓自殺..要好大勇氣的~*
之後我就玩左約 3層同5層樓高的 ...
原來在高空..踩住一條綱線行.. ( 好幼的 )..都勁心寒的 =﹏=
雖然整損左隻手臂 & 撞瘀左腳腳 ~.~
但真係好好玩...~*
現間諗返起..無玩7層高 ).( 好可惜..
羅馬炮彈 : 我地要自己組整一個炮架~* (有兩米高 )
之後放水彈 @.@ 炸人..~*
-.-'' 都不知是否幸運, 無俾水彈扔中.. 成功閃避哂 ^^
個個都玩到癲哂 >0<''
=.=+ 但好好玩... 98% 既人都濕哂 ~*
>0<'' 但話咁快就出camp lu~* o黎兩晚都係成1點幾訓
返到o黎感覺...都樣殘左好多耶~* -_____-'' 同好累...
留意我既日記唷^^ 遲d 會post 返d 精華俾你地睇 ^^
祝camp友......rosey future
|