| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2006 年 6 月 7 日 星期三 |
 | |
搵到工工lu~*  |
好開心唷~* 終於搵到工lu~*
>﹏<''好似發緊夢咁.. 無諗到做到o黎份工~*
完左我會考後既 悶爆生涯>0<''
thx 你唷~* terry <~~

-____________-'' 需然..尋日要周圍走.. 1st 銅鑼灣 (有人陪) 2nd 中環 (得返我 -.-''唔識路4 圍騰 )
>0<'' o係中環個時....迷路了.. ( 本來化好既妝..我覺得粒左好多 -.-'' 我覺得好亥突唷 ~*去到個時個樣 >0<'' 好殘)
好在有nadesico o係電話 ~.~ 教我行...
^^v 不過最後都完成左..終於去到..
-0-'' 但遲到...呵呵~*
=_____='' 個training介紹既野.. 有d唔明唷..~*
-0-'' 有無人教我唷..~*
今日要入camp lu~* 希望唔好咁曬 -___-''
>0<'' 唔想同陽光玩遊戲唷....呵呵~*
p.s : 轉轉精靈既眼仔 everyday~
|
| 刊登時間︰2006-06-07 09:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 29 | »
|