唉~ 近幾日得個苦字可以形容自己
Le排太多野鬱左係心度 搞到自己好辛苦
喊......我想呀! 不過喊唔出
太耐冇喊過 可能我連喊Ge感覺都唔記得左
以前中四都試過有Le種--『鬱』--感覺
今次......可能比上次嚴重得多
..........................打唔落手喇 好唔開心
件事都係再一次好似以前咁留喺心算 真係唔想同fd講/記低傷心事
公仔代我喊吧