琴日打波嗰陣比3K撞到左腳小腿
當時即刻就坐左落地 係痛到企唔到 ><
過左一陣好返少少 不過仲係好痛
行路要柺下柺下咁..........
到今朝訓醒 隻腳仲更加痛
隻腳連屈都屈唔到 所以要向琴行請假 返唔到小提琴 /3\
喺屋企行都咁辛苦 梗係去唔到睇醫生啦 -,-
於是查左D安美露 希望舒緩一下冇咁痛......
如果聽朝起身都係咁 我死都要死去睇呀 \ . /"
最多用行山棍掙下姐~~~
いたてっ (很痛的說 = =)