今日同3K、何輝佢地一齊去左元朗搵工
本來約左12點等 不過我唔記睇時間
3K又係度等我打比佢先行 搞到我地2個遲到左成30MIN.......
我地3個一到左元朗 第一時間----------當然係搵餐廳食野 -3-
我地去左間食面Ge街鋪食野 D菜肉雲吞出奇好食 @@
填飽左個肚 都係時候開始正題喇 搵工!!
一路行呀行 行左好耐
見到好多地方請人 不過好多都唔啱心水 - -
我心目中.......都搵份唔洗點做 可以$收Ge工 =3=
搵到一半 落狗屎呀 ><"
我地3個都冇傘 所以3個都成身濕晒 xD
到4點幾就走Lu~ 落雨搵好冇引(何輝話)
Then, 我同3K去左屯門市中心high tea
搵到間食hamburger Ge餐廳 D野都幾好食
影左幾張相~ ^&^"

今餐就咁食左$28 仲要係tea time價錢 = ="
不過算啦 難得一次同fd high tea ^^
|