唉~ Le幾日真係煩死我喇
比個我唔鍾意Ge人 '堅毅不屈' 咁追法 好辛苦呀....
每日搵我幾次 問佢有咩事啦 又話冇野 我頂
比佢咁搞法簡直係晒我精神時間 9命
""靚女唔係大晒 我根本冇鍾意過你 死開啦唔該""
本來想同佢咁講 但係之前都可以叫做係fd 所以唔想講到咁盡
明明我都已經暗示同婉拒左佢好多次啦 仲要煩我
真係攞命 
雖然比人追都唔係第一次 但係今次..我拒絕完都冇用
唔知玩失蹤有冇用呢 @@
失蹤之後就手機、facebook、家電之類咩都blacklist佢
不過又好似做到好衰咁wo -3-
問班 f d 點做好 個個都9唔搭8咁 -妖-
唔通真係要用到嗰句 ?.?
|