﹏○°×如果不能照顧我感受...`°就請你講一聲... ×`\
×__`||▋ ..[|.你也許覺得玩弄]°:`+|!*別人感情的感覺很好吧
記住留cm牙 吾系我咬人嫁- -""
cat343698
暱稱: 琦琦
性別: 女
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
有一種叫成長...
2014-08-16
悶v3v`
好辛苦丫''' 病死啦...
又病左lu''
文章分類
全部 (189)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 189
留言總數: 52
今日人氣: 31
累積人氣: 2373
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 3 日  星期三   晴天


灰....到今日仲未好番.. 分類: 未分類

 今日病到死下死下...

牙夜轉左電話了-3-

也同番葉智一齊..嘿^^

希望你地吾好再分手啦...

葉智真系好中意你嫁-3-牙夜

系。。。葉智..我會幫你睇住你老婆..

吾會比佢吾開心嫁..

放心啦...

講番自己先..

今日差d{云}左系到-3-{呆}

又冇番到..唉..

吾得天日一定要番

牙car打黎問我天日番吾番..

緊系番啦...天日有pe堂..

但偶咁既死樣上吾上到-3-

今日一直打機打機-3-

打到自己死下死下..

超辛苦....{云}了

天仔...

偶病了...你有理過我有關心我嗎?

偶還在病了-3-

你真的不想關心偶嗎??

算了吧..偶也不直得你去關心吧,,,

可笑...今天還和你嘈了-3-

偶真的不想和你嘈=3=

你嬲既時候永遠都系偶哄你...

你有哄過偶嗎?

偶生病了..你有關心過偶ma?

你有擔心過偶擔心到哭ma?

偶有哇...

你有嗎?

我想也不會有..

你也不信偶了{泣}

偶好掛念你唷..

不打了...辛苦死..

不要再生氣了-3-

偶不想沒有你在我身邊...{泣}