| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 10 日 星期五  |
| 今日去左做義工** |
分類: 未分類 |
今日呢**成早**
7點起左身**
沖涼**跟住出去**
出面又落[水]
o晒lo**我地到左牙飛都未到
咁我咪同思欣**
去左ok買野食^_^
買完又比佢地吹**
吹吹吹**吾洗行嫁= =
去到牙飛系到傾緊琴日傾d野**
8點幾上左車**
9點到左個間小學**
個d小朋友**超嘈><""
o晒了**有2個小朋友跟住我**
嘿嘿**跟住我個2個一個好乖*
一個好嘈**都吾知佢想點**
卡**
知後~番到大埔**
去左食野**
夜晚吾多開心**
討厭了**
我還想自己一個嗎??
但系........
唉...都吾知自己諗咩= =
算啦**吾打啦**
post相**
我同d fd子**仲有跟我個2個小朋友**
  
|
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 189 | »
|