做咩個個都話要死`` 個個都離開我啦~ 討厭!!!!!!!! 我吾要再自己一個啦`` 做咩個個都系咁wo~ 我明明e+過得咁開心`` 你地就話要死`` 你地死左咁我點~ 我會開心咩? 你地死!!! 我陪你地!! 就算死~ 我都吾會比你地自己一個 我會永遠留系你地身邊 我太中意你地呢班朋友~ 你地個個話死~ 你地知吾知我個心好痛`` 我既眼淚不知不覺流左落黎` 你地點吾開心都好~仲有我~ 吾好再諗住死啦~好冇><?