我番左黎啦``吾知有冇人掛住我呢``
等我講下我系上海做過d咩啦``
第1日我地去到上海機場``
O晒LO``好好好多人``
個日一落機就去左食野>///<``
卡卡``
知系分房``我同RAINDOW同房``
第2日呢``成早6點45要起身但我地起一起身又訓過
哈哈``
8點15分先起身``
落到去``D人上晒車``
唉``不過都好有得訓``
去左去多地方``卡`
不過冇買野``
第3日我地去左買野`
90蚊既野講到30@@
卡卡``
正``
第4日都冇得買野SO冇``
跟住番到香港9點``番到富亨10點幾``
|