嘻=]]
laSt day lu``
今日吾知醒-.-
條線飛左返歸*0*
電話響不停
sMs收不停
6:25醒-_-
7:00要到
早餐都未食
跟住同牙癲wA撘地鐵
好彩冇遲到
囧.__.
到左lu``
買左d薯絛食
開始La``
唉...
上半場又第2-.-
系運動場食
我碗麵~_~

唉-.-
全場總冠軍
冇愛社份0__0
又系望社=[[
差1分*.*
頂=-=
羊咩喊>w<
慶祝都系有^^
thZ``
---------------------------eNd-----------------------
文章分類: 未分類





2009 年 2 月 4 日 星期三 【晴天】
