唉-.-
正式返學*0*
7:00醒左
終於醒到lu
嘻=]]
同癲_,mAyMay
咪咪,w0ngsKA^^
五人行~
7:45左右反到去
上堂lu``
派卷日-.-
'[[+第l堂]]``普通話
代課個條八婆晒命.__.冇派卷-.-
'[[+第2堂]]``音樂
唉,,,吾好提la``全級尾+,,,死3_3
[[+第3堂]]``英文
本來48,,,點知俾我加番2分=]緊緊合格
小息
[[+第4堂]]``中文
派卷=]哈,,,61•5
[[+第5堂]]``中文
繼繥解卷*0*
--------------------LuNch TiMe---------------------
[[+第6堂]]``電腦
唉,,,又肥佬.0.對自己好失望23分0_0
[[+第7堂]]``中史
67,,,蠻厲害喔-.-
[[+第8堂]]``數學
本人認為肥佬的``點知paSS=]5l
-------------eNd----------
文章分類: 未分類





2009 年 2 月 5 日 星期四 【晴天】
