# # #
☆
鳴,,,
非常討厭情人節v33v
街上很多情侶呢.__.
嫉妒iNg=[[
更可憐的,,,
我要比賽跳舞x0x
仲要去屯門u33u
唉@v@
我地第4隊!-!
吾知第幾名*33*
失敗
但系又要睇人比賽
有很多情侶牙/33\
包括我d朋友
返屋企,,,
嗚-33-
p0st左自拍
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=367205&fpage=1
上去sUp=]]
thZ