黑崎一護 orz
好心一早放開我   從頭努力也坎坷
catcatcow
暱稱: 皓※MJ
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2012" 好正呀
最終冇test啦^^
This is it~
好屌既旅行日....
膠少陣啦....
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 107
今日人氣: 0
累積人氣: 1769
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2009 年 9 月 28 日  星期一   雨天


我真係無藥可救><" 不安 分類: 未分類

呢幾日成日同平少打波.....希望球技有進步啦

今日我終於發現.......原來我只不過係一個喜歡幻想既on9仔=3=

成日諗埋d冇可能既野.....

我真係無藥可救@@....

4d班.....個個讀書都好勁......開始有d淆

可能因為呢個原因......上堂都唔敢hea(中文堂例外)

日日番屋企都要溫一or兩科書.....

聽日account要test......星期3 maths test.....好多test呀!!

10月1日bbq.....地點:咖啡灣.....有意者add我啦=3=

======================================================

發現一個真心膠=3=



2009 年 9 月 26 日  星期六   晴天


中毒太深=3= 分類: 未分類

正如呀德所講......真係中毒太深=3=

呢幾日講既野都有果3個字......[xxx]

呢隻病毒真係太毒........毒到KAI撚左.....

日日都sd張gap相俾人睇.......係咁問人屌唔屌=3=

我自己覺得真係好屌......但係又要睇>0<

琴日問肥光有冇解毒.....佢話小涼係疫苗@@

又問下呀德.....佢就話小蘭係疫苗@@

經過本人測試......呢兩隻疫苗唔解唔到毒.....

我已經去一個無毒可救既地步=3=

ps:10月1日BBQ,有意者CM

 



2009 年 9 月 23 日  星期三   晴天


失望=3= 分類: 未分類

星期五開始病.....病到依家先好番.....

4d班都好多人班病.....仲以為可以停課....點知唔撚停....disappinted=3=

星期日睇超級巨星....好好睇.....有好多正歌聽^^

discuss勁多人講官恩娜.....搞我都中左毒orz

一曲升仙orz.......由4,5線跳左上1線歌手OTZ

========================================================

琴日無啦啦想睇番f.2 d gap樣.....

睇左都忍唔到笑><

尤其係廢高....xdd

 

 



2009 年 9 月 18 日  星期五   晴天


好多野做@@ 分類: 未分類

呢掛好多功課......好多野要溫@@

中文默書....phy test......數學補課....

最屌就係中文背默....曹x論戰....文言文.....300字....

對於我呢d好憎背書既人黎講........簡直係死穴@@

講下acount先......最屌既一科.....

最初以為唔洗記野....計下數咁....

點之數就冇得計.....勁多野要記....d英文仲要幾深下=3=

頂硬上啦......

今日發燒...勁想訓覺.....

依家好番d ^^

=========================================

好歌推介....側田-好人........我的心聲

作曲:Rob Lay(On Your Mark)
填詞:林夕
編曲:T.Lo
監製:雷頌德

若談樣子 不會叫好 不算最討好
但我的內在美 不夠味道 哪足以自豪

談為人 當然好 雙手也好抱
無奈獨有伴侶問前路
沒有想陪同鄰家男孩跳舞
唯獨當我師徒
人人親近我 無人爭奪我
無人關懷是誰大平賣親和
平凡像我路過 十個似我 情敵實在太多
人人鼓勵我 無人傾慕我
常常激勵別人盡情熱戀事後遺下我
像毒咒 無人愛我 別嚇我
並無自欺 所有老死 只配作知己
願意跟我細數戀愛挫折 抱住我會死
談完情 拖好手 都將我拋棄
從來沒理會我喜與悲
是那麼平凡仍可以來鬥氣
談情令我心死 由得我死

人人親近我 無人爭奪我
無人關懷是誰大平賣親和
平凡像我路過 十個似我
你管不到那麼多
天都不愛我 立心孤立我
平凡的人若提及情份便顯得不配麼
難道我看不到現況正是結果

由得我 無人爭奪我
無人關懷是誰大平賣親和
平凡像我路過 十個似我 情敵實在太多
天都不理我 令我想清楚
感情是來自由弱者所寫的悲歌
事實上為什麼不拍到拖 說穿了我不美 信我

 

 

我究要避妳避到幾時?!

 

 

 

 



2009 年 9 月 15 日  星期二   晴天


唔洗番學^^ 滿足 分類: 未分類

今日朝早8號風球....唔洗番學^^

1點半去左唱k......有鋒,平,廢高,晴,芬

唱幾首側田.....一首eason都冇唱過@@

4點鐘唱完...同鋒,平,廢高去肥光屋企...........

聽下歌.....上網......hea到5點8.....番屋企

=======================================

呢掛成日聽側田d歌......好係好正!!!

kong.....命硬......情歌......好人.....呢幾首必聽!!

希望大家可以聽多d廣東歌.....支持香港樂壇@@

宣傳下先........eason 9月23日上國話新碟^^

======================================

 
MJ的電影-This is it

將佢係演歌會彩排d片段整成電影

10月28日上畫........招人睇!!!!!!!!!!!!!......有意者cm plx