黑崎一護 orz
好心一早放開我   從頭努力也坎坷
catcatcow
暱稱: 皓※MJ
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2012" 好正呀
最終冇test啦^^
This is it~
好屌既旅行日....
膠少陣啦....
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 107
今日人氣: 0
累積人氣: 1770
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2009 年 9 月 13 日  星期日   酷熱


泳池困獸鬥=3= 鬱悶 分類: 未分類

琴日7點半去游水.....

我既經理人(某鋒)同埋代言人(某平)遲到....

so我入去泳池游住水等佢地.....

我游100m要1分52秒.....好慢=3=

8點10分.....佢地黎左@@

經理人唔知係唔係食左屎黎....high撚大左.....係咁整9我同埋平....

平同埋鋒無啦啦sm我.......囧

跟住我同平又sm番鋒= =

條友on99.....係咁追住我地.....

我地就跑去細池.....佢又跑過黎@@

 

我係細池俾鋒捉撚住......平就跑番去大池

鋒就跟住佢跑......

結果:2條膠佬跑左去更衣室orz

ps:鋒=天生膠.....膠到無朋友@@

 

 

 

 

 



2009 年 9 月 7 日  星期一   晴天


愛麗斯xdd.... 開心 分類: 未分類

琴日上discuss睇野.....見到有個post講愛麗斯....

kick入去下睇...原來愛麗絲夢遊仙境拍左真人版.....囧

明年3月上畫....必睇^^

套野由尊 尼 狄普 (Johnny Depp )主 演 、 鬼 才 導 演 添 布 頓 ( Tim Burton ) 執 導 

演愛麗絲果個人叫Mia....@@   佢係新人黎

呢到有trailer...

ps:今日食完lunch肥宏無啦啦自稱愛麗宏=3=

 

 



2009 年 9 月 5 日  星期六   晴天


好心分手....正^^ 分類: 未分類

正式番學啦.....@@

中文曾sir教.....無咩心機聽書....

英文miss ho教....聽得明佢講野^^

數學蔡sir教......膠佬一個= =

econ.....唔記得呀sir叫咩名.....佢好似劉以達@@

phy溫sir都.....無咩驚喜

account miss鐘教......好多野要做

科科都用英文....死得人

大家加油呀!!!!!!!!!!

===================================

呢排聽呢d舊歌......好歌,冇分新同舊既....好聽就得啦

向大家推薦一首正歌....

 

好心分手
 
 
 
是否很驚訝 講不出說話 
沒錯我是說 你想分手嗎 
曾給你馴服到 就像綿羊 
何解會反咬你一下 你知嗎 
 
#回頭望 伴你走 從來未曾幸福過 
赴過湯 蹈過火 沿途為何沒愛河 
下半生 陪住你 懷疑快樂也不多 
沒有心 別再拖 好心一早放開我 
 
從頭努力也坎坷 通通不要好過 
來年歲月那麼多 為繼續而繼續 
沒有好處還是我 若註定有一點苦楚 
不如自己親手割破 
 
是否不甘心 首先給撇下 
換了你是我 你忍得到嗎 
捱得過無限次 寂寞凌遲 
人心態早己看得化 也可怕 
 
Repeat # 
 
 好心一早放開我
從頭努力也坎坷 通通不要好過 
來年歲月那麼多 為繼續而繼續 
直接不過承認錯 若勉強也分到不多 
不如甚麼也摔破 
 
難捱就無謂再拖 好心一早放開我 
 
從頭努力也坎坷 通通不要好過 
來年歲月那麼多 為繼續而繼續 
沒有好處還是我 若註定有一點苦楚 
不如自己親手割破
 

 

 

 



2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


黑左又白番= =" 疑惑 分類: 未分類

琴日.......開學禮.....好悶.....

俾人屈左做派報員.....囧

調位......調左去角落.......前面係陳頡.....有佢都冇咁悶.....

放學......食大仮.......食完番屋企攞野去游水.....

今次好多人黎......宏,鋒,平,廢高......

果到真係好曬.....我同鋒都黑左好多.....今日又白番= =

游下游下.....鋒無啦啦係宏耳邊講:[我買左件好性感既泳衣]

聽到=0=.....我同宏笑到high左@@

游完食b仔....跟住番屋企

 



2009 年 8 月 31 日  星期一   晴天


又要番學= = 無奈 分類: 未分類

成個星期冇過qz....今日打番多d先

上星期二去左唱k.......有鋒,宏,廢高,呀楠

第一次聽廢高唱歌@@........

佢除左每句都唱高左幾個key之外.....都冇野問題= ="

如果廢高去碟就正到爆........"十一月的廢高"

星期四.......去左鋒屋企.......

一齊抄maths ans......抄完就去打波

琴日7點半同鋒,平游水......呀德同廢高又冇黎= =

游下游下.....唔見左佢地@@

之後見有條柚條游褲同埋游鏡好似鋒......就爆佢粗......點知認錯人= =

條柚勁無奈@@

=====================================================

聽日就要番學啦.....囧

4d班.....得平同我熟d......死得人@@