成個星期冇過qz....今日打番多d先
上星期二去左唱k.......有鋒,宏,廢高,呀楠
第一次聽廢高唱歌@@........
佢除左每句都唱高左幾個key之外.....都冇野問題= ="
如果廢高去碟就正到爆........"十一月的廢高"
星期四.......去左鋒屋企.......
一齊抄maths ans......抄完就去打波
琴日7點半同鋒,平游水......呀德同廢高又冇黎= =
游下游下.....唔見左佢地@@
之後見有條柚條游褲同埋游鏡好似鋒......就爆佢粗......點知認錯人= =
條柚勁無奈@@
=====================================================
聽日就要番學啦.....囧
4d班.....得平同我熟d......死得人@@
|