黑崎一護 orz
好心一早放開我   從頭努力也坎坷
catcatcow
暱稱: 皓※MJ
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2012" 好正呀
最終冇test啦^^
This is it~
好屌既旅行日....
膠少陣啦....
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 107
今日人氣: 3
累積人氣: 1776
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2009 年 8 月 10 日  星期一   陰天


MJ-KING OF POP 不滿 分類: 未分類

呢排真係聽MJ d歌聽到上腦= =

成日都唱佢d歌......billie jean......dangerous......仲成日扮mj 跳舞....

上youtube睇moonwalk教學.......真係幾有用....學到幾下=3=

琴日唔知食錯左咩藥....係msn唱mj d歌= =

唱俾肥宏/呀雞/wing聽orz

呀雞唱you are not alone....聽到o曬

想要既add我....xdd

諗住遲d錄番首billie jean.....不過一定要有人唱和音= =

聽晚7點半游水......有宏,鋒,德.......去游水既問鋒啦

ps:不彷開大音量...聽下mj d歌@@



2009 年 8 月 9 日  星期日   酷熱


有新歌啦//新電話號碼:67548584 開心 分類: 未分類

[新電話號碼:67548584]

琴日真係好那熱....33度= =

下午3點幾去雞地打波.....有肥宏...廢高....陳俊.....維.....

打左兩場就頂唔順.....好暈......有d中暑

好采...飲d野....坐下.....冇咩事= =

5點半番屋企沖涼......

呀德話我聽王喜都有寫真集...囧

上yahoo找下....真係有= =

大家不仿cc....尤其d少女

如果佢都出攬枕唔知會點呢....xdd

===========================================================

我個後援會終於收左皮= =

SO將新歌就呢到派台@@

今日終於有新歌派台啦.......

 

 

http://www.sendspace.com/file/mbtokk

ps:夠10個cm有歌=3=

 

阿牛

歌手:陳奕迅 作曲:雷頌德 填詞:雷頌德

不能回頭
多年前 早明言不能回頭
可幸在 是我這一頭蠻牛
幾年來無法侍候 才和我分手

成婚之前一刻才講到
難得你來通報才知道
往日共你追憶永遠是好
怎能預計似這般難共你同揩共老

你話只需肯做
差一剎與我拾回舊好

不甘心
尤其這新婚 就像玩犧牲
想過搶新娘 我差點講真

歷史一刻早已將舊伴侶轉送別人
我說 別傷心 仍能恰當大方去做人
約定日後你若和他雙婚
拿來用你尚有餘的惻隱

憐憫我此生的不幸
不緊要 約到明年來生

*不甘心 人人不開心
尤其這新婚 失去我身份

不甘心
明明不開心 就是不甘心
不過我肯等 等一生都等*

這都好
自小想拿到的全得到
如今我求不到才知道
我命運裡雖則當你是寶
天涯上有更多的好

情人仍然未抱
要這麼的慘酷
她不要我再拾回舊好

Repeat*

一頭蠻牛
闖情場竟成為一頭蠻牛
慘淡在是我知不能回頭
欺騙我難約定未來回頭
我是牛 我是牛



2009 年 8 月 7 日  星期五   酷熱


阿牛................ 自滿 分類: 未分類

琴日睇烈火雄心3...睇到有d有唔開心

阿牛真係慘....冇左隻腳....做唔到消防員....

其實佢既性格同我有d似......固執......好執著某d事物/人

唔得到就唔心熄果種= =

退一步海闊天空......如果佢識放手既話.......可能仲可以同rex做番兄弟.......同呀塋做朋友

阿牛......加油呀!!!唔好放棄!!你一定可能企番起身!!

========================================================

E神有歌D歌詞同呀牛好似...連歌名都叫阿牛= =

 

 

歌手:陳奕迅

作曲:雷頌德

填詞:雷頌德

不能回頭
多年前 早明言不能回頭
可幸在 是我這一頭蠻牛
幾年來無法侍候 才和我分手

成婚之前一刻才講到
難得你來通報才知道
往日共你追憶永遠是好
怎能預計似這般難共你同揩共老

你話只需肯做
差一剎與我拾回舊好

不甘心
尤其這新婚 就像玩犧牲
想過搶新娘 我差點講真

歷史一刻早已將舊伴侶轉送別人
我說 別傷心 仍能恰當大方去做人
約定日後你若和他雙婚
拿來用你尚有餘的惻隱

憐憫我此生的不幸
不緊要 約到明年來生

*不甘心 人人不開心
尤其這新婚 失去我身份

不甘心
明明不開心 就是不甘心
不過我肯等 等一生都等*

這都好
自小想拿到的全得到
如今我求不到才知道
我命運裡雖則當你是寶
天涯上有更多的好

情人仍然未抱
要這麼的慘酷
她不要我再拾回舊好

Repeat*

一頭蠻牛
闖情場竟成為一頭蠻牛
慘淡在是我知不能回頭
欺騙我難約定未來回頭
我是牛 我是牛

大家不仿DOWN黎聽下....想要首歌既ADD我啦

 



2009 年 8 月 5 日  星期三   驟雨


求救!!!!! 呆滯 分類: 未分類

今日真係好悶.....悶到要番睇蝙蝠俠黑夜之神--------賣飛佛@@

我最鐘意就係joker,佢d演技實在太神,尤其係佢d笑聲.....

可惜咁早就死左

蝙蝠俠黑夜之神------係美國英雄電影之中最有深度........我覺得= =

入面帶出左人有著2個性格

而雙面人就是一個例子.....

joker d金句實正:[why so serious?]  [你令我的生命更全整]

大家不仿cc

7點同宏,鋒游水.....有冇人黎?

=====================================================================

 

有d野請教大家

http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=10290305&extra=page%3D1

最尾果3個動畫點整落頭像到????

幫幫手plx!



2009 年 8 月 4 日  星期二   颱風


welcome^^多多支持 呆滯 分類: 未分類

今日好那悶呀

so整個qooza玩下= =

講下今日d野先:

今日0點起身.....10點9到基元補物理

12點3番屋企.....

之後就悶到依家@@

講番琴日先

同我細老去左動漫節.......第一次去= =

1點行到5點幾.....腳都軟

動漫節真係好野睇

game girl.........趙碩之.....戴夢夢......cosplay.........高達.........

買左2本火影&死神漫畫= =

見到好多人買一護把卍解刀....我細老都叫我買= =.......$50一把......冇買到

ps:CM就是我的動力