| 2005 年 8 月 14 日 星期日 |
 | |
嘩! |
 嘩!今日先發覺自己好耐都沒 update 個日記 tim....
呢排日日掛往 down 野....次次都失販
今日我呀媽佢地去左一個住係長沙既 friend 既屋企!
得我一個留係度 ( 點解我唔去?因為個度有我至憎既人!!!!)
跟住係屋企開下 MSN! ( ICQ short 左!!所以短期內都唔會再 on/裝過)
要塭我就 MSN la!
[email protected]
有人 send 左我的野蠻奶奶 gai ch 01-04,ch 15-20
好開心 ar!!
The End
|
刊登時間︰ 2005-08-14 06:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 8 月 13 日 星期六 |
 | |
.... |
 今朝好大風,好大雨 ar!
仲以為會掛 3 號 tim...點知唔會 gei =.=
之後去左補習...教Which 同 who >.<
番到屋企....又落雨
夜晚睇電視...
The End
|
刊登時間︰ 2005-08-14 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 8 月 12 日 星期五 |
 | |
..... |
 今日屋企有很多人 ar!
D autie 帶埋 D 細佬上黎打麻雀 ar~
5 點幾帶左班細佬落街買汽水 + 零食....( 同佢地唔知講 d 咩好!!)
之後睇電視,我的野蠻奶奶大結局=.=
好好笑 !! 骨呀!(gOOD!) 千呀!(cheers) 發霉既豬屎 ( cheese)
同埋小春春,大大力....
佢地 11:00 先走咋! 好倦.... The End
|
刊登時間︰ 2005-08-14 06:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 8 月 11 日 星期四 |
 | |
........ |
 今日一早返左學校羅書....
好多人 ar! 排左好耐隊 ar!
Check 書個陣,同菜心枝,Rainbow,Mabel一齊坐!
今日我冇番訓練班 ar!
因為琳琳去市中表演交安 ar!佢好似好緊張 bor!
1:00 睇到 2:30 ar! 有好多細佬仔 ar!好 Cute ar!
跟住去飲茶食 D 野 la! 又去行下...
成 7:15 先番!!
聽晚我的野蠻奶奶結局 la! 好灰.....
勁鐘意鐵嘴雞+不留名 ar!!
我有 15,16,18 集~~ 急求其他集數...
邊個有,請 send 去
[email protected]
如果你地想要15,16,18 集~~ 請留 mail!
The End
|
刊登時間︰ 2005-08-11 10:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 8 月 9 日 星期二 |
 | |
.... |
 今日同呀媽落街個陣...
見到皇后同佢個 fd bor!
我專登行慢 D, 廢事都佢行太埋
我呀媽話 '' 你使驚佢咩?一個佢以為黎驚佢 ar!''
我話 ''邊有驚者!? 我廢事佢傳染比我 ja!''
之後,我去 buy 左本 TVB bor! 睇劇情
然後就上下網,好! 重有半個鐘,我就開始睇 TV la! The End
|
刊登時間︰ 2005-08-09 06:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|