| 2005 年 7 月 8 日 星期五 |
 | |
fashion show |
 今日都係上日文班 ar..
學左好多野 ar...
Yo kin yu bi dash<<<<今日係星期五
上日文班個陣,有人比我同 Jenny 串 ar,超 happy...
跟住 fashion show..我無去 ar..
因為要番屋企睇孫悟空 ar~好睇 + 好笑~
但聽佢地講我地班....包尾~
個 effets 有好多 gai...
1)我地班冇團結一齊去整
2)臨時換歌,大家唔知
3)臨時換男 model
4)冇充足地排練
Anyway,,佢地盡左力架,千祈唔好怪佢地 ar..Hee Hee!
好似話 1A win 左... but 聽人地講話唔靚架...好想睇下.... The End
|
刊登時間︰ 2005-07-09 11:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 7 月 7 日 星期四 |
 | |
去體院 |
 今日去體院 ar....
我地一到行一到研究一 d 野...
a)見唔見到乒乓孖寶?
b)方力申有冇黎過?
一 d 百痴問題...
今日比我想像中唔悶 law..
個度都幾大下 ga.....
之後都冇咩發生 lo~ The End
|
刊登時間︰ 2005-07-07 03:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 7 月 6 日 星期三 |
 | |
學日文 ar~ |
 Ha~ 今日 happy ar~
學日文 ar~
係度同大家講聲 '' con need g wa'' <<<<你好
上堂個陣 , 我啦, Jenny 同 Natalie 同勁傾計...
冇留心,問 Jojo 抄番 d 讀音..
今日有人好孤獨 ar...冇人同佢坐 ar...坐最後 ar!!!
幾抵死 ar....睇
聽日去體院 ar..
冇得睇歌唱比賽 la....
Sa yo na na~ The End
|
刊登時間︰ 2005-07-06 07:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 7 月 5 日 星期二 |
 | |
生日 ar |
 今日係我生日 ar... 13 歲 la...大個女 la...
朝早番左去睇手球,我地班又打得幾好 bor!!
睇到 9:50 我同 winky 就過左市中 la...
想去影貼紙相,未開 =.=
就去椰林閣食早餐,唔錯唔錯
之後去百佳買野食 for 睇戲..
龍甘威 II ar~好好笑 ar..
番到屋企, sleep 左一陣~
跟住入元朗,食 sushi
再去書局,買左 2 本書....
番屋企... sleep The End
|
刊登時間︰ 2005-07-07 03:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|