MusicPlaylist

2005 年 6 月 29 日  星期三  雨天
 .....   

Today is so heavy rain ar~

When we are checking the Chinese History Exam Paper,it rain very heavily.

Let's say about today la~

today we still doing the checking exam paper.

we get Geog/D&T/ENG/Chinese Hist exam paper.

The mark is quite ok la~Expecially,the Geog...I get get 6x~ so happy ar~

and the  DT was got pass,so surprised to me oo~

But the ENG is quite unhappy law~ i  do not know how to say it,but unhappy law~

I only can get 14x,only the 3 rd one in my class~

The Chinese History is quite good la! not too good and not too bad~

Tomorrow will begin the After Exma Activity, i am looking forward to these days !!

(p.s. today i use English to tape the dairy ar,so sorry...becoz i do not know why that i cannot to use Chinese Taping ar!!)

The End
刊登時間︰  2005-06-29 02:41 PM      [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 6 月 28 日  星期二  晴天
 ..... 開心  

今日有開心又有點唔開心 la..

Winky 今日無番 ar>.<好似話佢發燒 ar....好番未 ar...

今日都係派卷 ar>>第一科 Maths>個 marks 好 surprise 下> 1XX

生教都幾好,總分有 x4

P.E. 就有 6X/100

I.S. 真係好差,差到爆 ar... >,,<

得 X1 law~

聽日派 Geog>DT>ENG>CHIN HIST ar~

唔知點呢?

The End
刊登時間︰  2005-06-28 06:02 PM      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 6 月 27 日  星期一  晴天
 好想喊 ar... 感動  

今日我真係唔係甘開心 law~

派卷 ar....

中文,家政,電腦雖然都唔係太差.

都可以俾到個 special surprise 我..

但世史就真係好差 la...

甘多次最差今次 la...個總分先等於上幾次份卷>>好想喊 ar...

今日 Jenny 發現唔見左成50幾蚊班會費 wor~

阿曾 sir 肯補貼 wor~<<<今次又幾好 wor~

放學之後番到屋企,又聽 twins 隻碟..

正爆 ar..開心番哂 lo~

 

The End
刊登時間︰  2005-06-27 04:00 PM      [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 6 月 26 日  星期日  晴天
 歌詞 (my most love song in SAMBA) 開心  

TWINS-咖啡迷

作曲:伍樂城 填詞:林夕 編曲:伍樂城 監製:伍樂城


S:美酒 著實那麼香口
  說了愛你卻不懂善後
  由其怕醉到醒後 一個人走

G:情感 多飲也未醉倒
  情人還未到

T:平常偶遇你這種喜好 未夠好 我知道

S:是我 真是咖啡迷
  維持清醒不想把青春再浪費

T:所珍惜的幾秒牽繫
  仍然未昏迷
  理性點不吃虧
  是我真為咖啡著迷
  其實你我已經相處得很徹底

G:汲及愛情便見底
  但香檳飲過還是有過安慰

T:最怕還是醉倒不顧一切

T:凌晨裡共你那雙咀彷似流星
  在午後會紮醒
  情感 不可能靠醉倒
  愛情憑預告
  平常偶遇你這種喜好 未夠好 我知道

G:是我 真是咖啡迷
  維持清醒不想把青春再浪費
  不應該等酒已發揮

T:然後便被大包圍 愛你不管那位

S:是我真為咖啡著迷
  其實你我已經相處得很徹底
  汲及愛情便見底

T:但香檳飲過還是有過安慰

G:是我 真為咖啡迷

S:其實你我已經相處得很徹底
  汲及愛情便見底

T:但香檳飲過還是有過安慰
  最怕還是醉倒不顧一切

___________________________________________________________________________________

twins-黑色喜劇


作曲:伍樂城 填詞:林夕 編曲:伍樂城 監製:伍樂城


S:甚麼都好好單單只是我不好
  隨便行路亦會走到去絕路
  情侶漫步 最後剩低我一人去走剩路

G:你要在大街當作路人才拋下我

T:謝絕悲歌 還像我麼

S:如果這叫悲劇 我演過
  人黑黑到幾時告知我

T:曾做什麼 承受惡果
  但我卻從未殺人又未放火

G:如果這叫喜劇 也不錯

T:明明失戀卻使我娛樂過

G:內裡荒謬太多 我也好歹拍過拖

T:喜劇人生 不枉過

G:什麼的恩恤都可感動我哭泣
  你偏要講沒有必要去仿傚
  除了禮物 快樂自尊心什麼都喪失那日

S:你要在大街當作路人才拋下我

T:謝絕悲歌 還像我麼

G:如果這叫悲劇 我演過
  人黑黑到幾時告知我

T:曾做什麼 承受惡果
  但我卻從未殺人又未放火

S:如果這叫喜劇 也不錯
  明明失戀卻使我娛樂過

T:內裡荒謬太多 我也好歹拍過拖
  喜劇人生 不枉過

S:我算好 就算好

G:未夠好 未最好

T:趣劇也未狂補
  從未試過控訴
  但其實也都遲早

G:如果這叫喜劇 也不錯

S:明明失戀卻使我娛樂過

G:內裡荒謬太多
 
S:我也好歹拍過拖

T:愁眉便鎖 猶如命數 考我

___________________________________________________________________________________


twins - 救生圈


望著舊日玩具你說你說太累
你說愛已遠去根本不必追

你看見我眼角洶湧粉飛的淚
再有沒有心碎

想起舊日滑浪 我借意去發問
若是掉入大海可否都捉緊

你說永遠與我一起抵擋風浪
那怕為我犧牲

*原來承諾 一早 消散 不可兌現
 忠誠 變做 感情裡的弱點
 從前 童話 終於 給你親手破滅
 說穿了 你只當我救生圈
 就拋出海再算

願望並未實現 你已對我厭倦
現在就剩下一堆可悲的畫面

我每秒也冀盼可將光陰倒流
到你愛我當天

re *

看見了往照片 從來全程浮現
傷口該怎麼復原 我不能幸免
你只冷眼看我變作碎片

當天所有承諾 一早 消散 不可兌現
忠誠 變做 感情裡的弱點
從前 童話 終於 給你親手破滅
說穿了 你只當我救生圈
就拋出海再算

___________________________________________________________________________________

12twins 兩星期 
作曲:Edward Chan & Charles Lee @ Novasonic
填詞:黃偉文
編曲:Edward Chan & Charles Lee @ Novasonic
監製:Edward Chan & Charles Lee @ Novasonic


G:都不想碰面  誰又和我狹路相逢見
  但仍扮作不見
  姐妹偏要問 無事何故我又黑臉
  便承認那天 拖跟他拍過一遍

*C(G):你問我 在那時 怎麼可能會迷上他

G:我話我大概 那時候眼花C:(我唯有埋怨 我時運太差)

C(G):你 再問我
     在這天 想起這人會看後悔嗎

G:總之不要 提及他好嗎 C:(相談檔案 留下清點嗎)


T:別說起 連事主都刻意 扮做記不起
  若說起 何事跟他一起 也有點離奇
  回望那時候 剛失戀 寂寞到想死
  其實借他消遣 只是兩星期 *#

C:他都不算壞 談下來性格亦爽快 亦還未算醜怪
  壞的只有是 忙着求偶那份心態 後來亦費解
  根本這配搭很怪

REPEAT*()果D   之後 #

T:別再講 其實他都不想 禍是我闖起
  若要講 其實只因當天
  有個空閒時期 純屬攝期吧
  剛好 他近便愛得起
  其實與他一起只是兩星期

S:看真 他都不合我口味

The End
刊登時間︰  2005-06-26 04:41 PM      [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 6 月 25 日  星期六  晴天
 幾開心 ar.. 疑惑  

今日都可以話開心既...

原因一.我終於買左 twins 隻新碟 la...巧巧聽 ar...仲好過 Girl power..

第日擺上黎,比大家聽聽, but 兩日內 del.大家要支持 twins.佢地既野買正板 ar!!!(好惡 ar! )

原因二.今日同 winky,katie.tiffany 去聽音樂會 wor..

個班男仔坐係我地前面 wor..佢地話阿吳嘉偉成日望住 winky wor~唔知呢?

個音樂會好悶架, d 冷氣又凍 wor..中場休息個陣我地 4 個即刻跑左出去.

我地去左 7-evelen 買野食 ar..

入到去又繼續 la,下半段 ok wor~一到睇一到偷食,yeah!!

最好笑係,完個陣我地諗住拍大聲 d 比佢地 la..

點之個個人入去又出,入去又出,入去又出(玩野咩? )

之後竟然玩 encore wor~ 哎!重之唔拍啦..

完左 encore,我地唔理個 d 人 la,廢事佢又 encore,走左 lo..

出到去,見到我表弟 wor~完來佢岩岩學完野..o~ icic

跟住我地去影貼紙相 ar,又同 winky 兜左一陣,

佢請我食蛋糕 ar..多謝你 ar..

然後就同佢搭車,

成 6 點 3 先番到屋企~好倦 ar..

The End
刊登時間︰  2005-06-25 08:33 PM      [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



cathine1317
暱稱: *●|!tung…*"'
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
偷拍
旅行 day 2 (澳門)
旅行 (中山、珠海)
8/9 小綜接機
8/3 小綜 - 米奇好友運...
文章分類
全部 (305)
2004~2005 F.1 (129)
2005~2006 F.2 (82)
2006~2007 F.3 (8)
2007~2008 F.4 (50)
未分類 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
Twins CCT
小江的鄰居
元暢飛夢裡討論區
百度惡作劇之吻吧
百度暢晨吧
直樹&湘琴*愛的小窩...
就愛隨寫惡作劇:Xuit...