 今日都可以話開心既...
原因一.我終於買左 twins 隻新碟 la...巧巧聽 ar...仲好過 Girl power..
第日擺上黎,比大家聽聽, but 兩日內 del.大家要支持 twins.佢地既野買正板 ar!!!(好惡 ar!
)
原因二.今日同 winky,katie.tiffany 去聽音樂會 wor..
個班男仔坐係我地前面 wor..佢地話阿吳嘉偉成日望住 winky wor~唔知呢?
個音樂會好悶架, d 冷氣又凍 wor..中場休息個陣我地 4 個即刻跑左出去.
我地去左 7-evelen 買野食 ar..
入到去又繼續 la,下半段 ok wor~一到睇一到偷食,yeah!!

最好笑係,完個陣我地諗住拍大聲 d 比佢地 la..
點之個個人入去又出,入去又出,入去又出(玩野咩?
)
之後竟然玩 encore wor~ 哎!重之唔拍啦..
完左 encore,我地唔理個 d 人 la,廢事佢又 encore,走左 lo..
出到去,見到我表弟 wor~完來佢岩岩學完野..o~ icic
跟住我地去影貼紙相 ar,又同 winky 兜左一陣,
佢請我食蛋糕 ar..多謝你 ar..
然後就同佢搭車,
成 6 點 3 先番到屋企~好倦 ar.. The End
|