 今日超勁爆開心ar~點解?一陣先講 la~
今朝好早就去到 la~ 7:40~去到咪練舞 la!!
又 + 左野 ar~今日唔知做咩好唔齊~我地又比 Maggie, Vivian 鬧!!
10:30 我去左鉛球比賽 ar~睇到佢地練緊~最 suprise 就係佢地得番好少人都勁大聲 ar!!(我係最角落)
Lunch 之後~ Vivian 係看台度講野~冇人 listen ar~所以佢喊 ar!!

2:45 就啦啦隊表演la~要落跑道跳 ar!!我地重要係第一隊 ar~都勉強 ok la~
我覺得忠社,信社都跳得好好 ar~但........冇咩特別野 see~但真係好齊 la~~
至於儉社,我地大家都發覺倒一 D 野 ar~係咩?廢事講啦~
到頒獎禮,我地要排3 行,再行半個圈!個 feel 好正~好好玩 ar!!
我地 get 哂所有啦啦隊獎 ar~~
好 hapi ar!!! D leader 癲哂~ Vivian 第一時間衝左上台 ar!!

跟住其他 leader 都衝哂上去 ar~仲同 teacher 講`多謝各位老師`幾好笑 ar!!

之後我地所有人都喪左~周圍跑~仲搶支社棋ar~~~~好開心 ar!!!

成 6:00 先番到屋企好倦 ar!!!
啦啦隊 D 相


 The End
|